Je factuur in 1-2-3 bij de klant
onFact verstuurt facturen en andere documenten rechtstreeks naar het e-mailadres van je klanten. Een opvolgfunctie meldt onmiddellijk of de factuur goed is aangekomen en of de e-mail gelezen werd. Zo kan je bij een mislukte verzending van een offerte door bijvoorbeeld een verkeerd e-mailadres, onmiddellijk een correctie verzenden of de documenten via de post bezorgen. Zo mist geen geen klant nog een offerte!
Je kan vanuit onFact via de print en post service ook rechtstreeks facturen of offertes verzenden via briefpost zonder de documenten zelf af te drukken en naar de postbus te lopen. Handig! Het printen, in een enveloppe steken en verzenden van een factuur via de onFact postdienst kan je betalen via een online portefeuille. Je kan eenvoudig je saldo opladen en van deze dienst gebruik maken.
Als alternatief voor de klassieke e-mail, kan je ook e-facturen via het PEPPOL-netwerk doorsturen. Facturen verzonden en ontvangen via het PEPPOL-netwerk hebben het voordeel dat ze meteen automatisch verwerkt kunnen worden.