Beter samenwerken met je klanten
Voor boekhouders is onFact helemaal gratis. Je koppelt dossiers van klanten aan jouw account en kan zo makkelijk samenwerken en gegevens uitwisselen.
onFact zet sterk in op technologische ontwikkelingen van en voor e-facturatie. Zo bieden we verschillende methoden om onFact te koppelen aan je eigen boekhoudpakket.
onFact helpt je klanten tijd te besparen en administratieve fouten te vermijden. Je klant voert zijn administratie sneller en correcter, waardoor onFact ook jou helpt bij de druk van de vele deadlines.
Openen je klanten nieuwe acccounts bij onFact via jouw boekhoudersaccount? Dan krijg je als dank van ons een leuke commissie!
Kies de beste methode voor jouw workflow
onFact exporteert de verkoopfacturen maar ook aankoopfacturen naar het UBL-formaat. Uiterst geschikt voor gegevensuitwisseling met zowat alle boekhoudsoftware.
Met onFact kan je de documenten en bestanden van klanten synchroniseren op je eigen server, op Dropbox, Google Drive of OneDrive. Minder kopieerfouten en geen laattijdig doorsturen van documenten meer.
Universele leveringsplatformen zoals Basecone zorgen ervoor dat je klanten hun documenten rechtstreeks vanuit onFact kunnen verzenden. Eenvoudig, snel en zonder reproductiefouten.
onFact kan ook directe verbindingen maken met boekhoudprogramma's in de cloud. Gebruikers sturen hun facturen rechtstreeks vanuit onFact programma naar jouw boekhoudomgeving.
Heel eenvoudig, gratis en in enkele minuten!
documenten aangemaakt met onFact tot nu toe
Gebruik je eigen vertrouwde boekhoudpakket maar minimaliseer manuele invoer door samen te werken met je klant via onFact.nl. Facturen aangemaakt met onFact.nl zijn eenvoudig in te lezen in vrijwel elk boekhoudpakket.
ACCOUNT AANMAKEN!